annemarije.reismee.nl

De dagen aftellen, tijd voor een nieuw reisavontuur!

Hallo lieve mensen,

Over iets meer dan een week is het zover; dan vlieg ik naar Azië om daar ongeveer 4,5 maand stage te lopen en te reizen. Vet spannend! Het voelt nog erg onwerkelijk, maar het komt nu echt dichtbij. Op 22 januari zal ik aankomen in Kathmandu, de hoofdstad van Nepal, waar ik 3,5 maanden les ga geven op een basisschool. Dit doe ik als stage voor mijn opleiding Docent Muziek, ik zal dus vooral veel muziekles gaan geven. Tussen de lesweken door hoop ik ook veel te kunnen zien van het land. Nepal staat vooral bekend om de natuur met het indrukwekkende Himalaya-gebergte, ik kijk er erg naar uit om dat te gaan ervaren.

Half mei reis ik door naar Singapore waar vriendin Erika ook naartoe komt, zodat we samen drie weken kunnen gaan genieten van al het moois dat Singapore, Maleisië en Thailand te bieden hebben. Lekker cliché backpacken in Zuidoost-Azië, welke twintiger doet dat tegenwoordig niet;)

Net zoals vier jaar geleden tijdens mijn au pair periode in Engeland ben ik van plan af en toe een teken van leven te geven door een blog te schrijven en foto's te delen. Ik had niet gedacht deze blog ooit nog te gebruiken, maar nu komt hij (met een enigszins aangepast uiterlijk) toch weer goed van pas. Leuk voor mezelf als herinnering achteraf en hopelijk ook leuk voor jullie om te lezen wat ik daar uitspook.  Je kan je mailadres aan de zijkant invullen, dan krijg je automatisch een mail als ik een nieuw verhaal heb gepost.

Momenteel geniet ik nog zolang het kan van m'n vertrouwde omgeving in Nederland, regel ik de laatste dingen en word ik elke dag een tikje sentimenteler en zenuwachtiger. 

Ciao! Liefs Anne Marije


Reacties

Reacties

vriendin Erika ?

Yes! Leuk om zo op de hoogte te blijven van je avonturen! 'k Zie je in Singapore ?❤

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active